שמי נטע גיגי בת 34 ילידת זכרון יעקב.
מאמנת כושר מוסמכת בוגרת "קמפוס שיאים-המרכז
להסמכות בספורט ובתנועה באוניברסיטת ת"א"

אני בעצמי עברתי תהליך של שינוי הן חיצוני וכמובן פנימי (תמיד הולך יחד)
התאהבתי בספורט, בתנועה, באנרגיות וכן גם בקושי שהגוף שלי מצליח להתמודד איתו.

לאחר שרכשתי ניסיון של כשנתיים החלטתי להתפתח ולפתוח סטודיו משלי בבית- בזכרון שלנו.
הסטודיו פועל כשמונה חודשים וממוקם בלב המדרחוב בזכרון יעקב.

החזון של הסטודיו הוא אימונים חווייתיים ומאתגרים.
אשמח לעבור יחד איתכם תהליך של אורח חיים בריא ושמח, לתמוך ולדחוף קדימה להצלחה .

שיטת האימון העיקרית בסטודיו:
High-intensity interval training- HIIT:
בעברית- אימון הפוגות בעצימות גבוהה. שיטת אימון המשלבת מחזורי אימון אנאירובי קצרים, ומכילה ביניהם הפסקות התאוששות בעלות אופי עצים פחות.

ה-HIIT הוא שיטת אימון קרדיו-ואסקולרי. אופיו העצים והאינטנסיבי של האימון נותן אותותיו ביכולות הפיזיות של המתאמן ובחילוף החומרים של פחמימות ושומנים.
רבים מהמתאמנים מבצעים פעילות אירובית כדוגמת ריצה, אופניים, שחייה על מנת לשרוף קלוריות. לאורך השנים הדעה הרווחת הייתה כי על מנת לשרוף שומן יש לבצע פעילות גופנית בעצימות נמוכה למשך זמן ארוך יחסית.

שני מיתוסים משמעותיים מאוד שתרמו לכך הם שמתחילים לשרוף שומן רק לאחר 40 דקות של פעילות. והשני הוא שבעצימות נמוכה שורפים יותר שומן מאשר בעצימות גבוהה .

לא נכון! 1. שומן מתחיל להישרף מידית! 2.בעצימות נמוכה נשרפות קלוריות במהירות נמוכה משמעותית.)

בעקבות מחקרים שהראו כי עצימות גבוהה מביאה תוצאות מהירות יותר התפתחה בשנים האחרונות שיטת אימון HIIT.
אימוני HIIT מראים על שיפורים בביצועים של ספורטאים מנוסים בענפי ספורט שונים ע"י שיפור טווחי תנועה, שיווי משקל ועוד…

שיטה זו נפוצה בעולם והשימוש בה משתנה לפי רצון המאמן. אימון מגוון ושונה בכל פעם מחדש המעניק גם חיזוק וגם שינוי גופני וכמובן חוויה אישית למתאמן.

סטודיו משפחתי

יחס אישי

אימונים מגוונים

ציוד מתקדם

שריפת קלוריות מוגברת

תמיכה בהגעה למטרה

המייסדים 54 זכרון יעקב
050-433-2049